Nuffnang Ads

Apesal.com

September 04, 2013

alhamdulillah

hi semua, assalaamualaikum. harap semuanya sihat2 belaka.
urm seperti biasa kehadiranku membawakan cerita2 sensasi berkenaan diriku mahu pun isu sekeliling. gituh aku kan. haha

actually i dikejutkan dengan berita gempak dari member i, nama die mak jah, one of besties kat UPM -finally i reveal kat uols yg i student UPM, bangga tak korang? hihi- mak jah call i pagi tadi, tapi macam biasa lah selagi matahari tak tegak kat kepala mana nak bangun, paling dahsyat pon lepas azan zuhur lah. hihi kepada bakal2 GF -gituh kan- maafkan diri ini jika BF uols ni kuat membongkang di kala cuti. hihi. ni lah hobi saya haha

lagi pon setiap kali nak tidur, i memang off phone pon, nak saving battery katenya. hurm kat rumah jer aku buat macam ni, yela semua dok bahan aku "penyumbang bil elektrik tinggi kat rumah ni", sentap aku setiap dok rumah, haha. so to mak jah, i'm so sorry sebab tak angkat phone tadi. 

as usual jugak lah, setiap kali bangun twitter jadi keutamaan, sanggup tengok tweet yg 10hours ago semata nak tengok apa yang mak jah ni nak. tunggu punya tunggu jumpa lah tweet die. dia mencarut di situ. takut ok sekali die carut bergoncang dunia twitter, propah hihi

itulah carutan dari mak jah, menakutkan, hihi


lepas tengok tweet die, terus aku log in kat eSMP -student portal, mainly untuk daftar subjek la- aku pon xder cuak sangat sebab redha jer dengan apa yang bakal aku dapat. maklumlah banyak buat onar kat tempat LI kan. biasalah rebel hihi. bebudak kolej da tahu aku memang otai pon. unexpected result iols dapat ok, memang tak sangka sangat2, dapat A uols, A kau, actually i really crave for that grade to raise my pointer. alhamdulillah to Allah because He gave me such grade that i never expect at. 

aku pon terus la whatsapp akak2 lab say thanks sebab bagi tunjuk ajar semua, yelah tanpa dorg siapa lah i kan, propa lagi, kih3. i rasa report i je yang paling tebal antara bebudak lain. so agak berharga jugak lah bila duit banyak keluar dan dapat gred yg super awesome. erm harap2 kawan2 lain dapat good grade la jugak especially wawa ,my intern partner. weols bersama susah dan senang selama 8 minggu. 

hurm agak panjang iols berceloteh kali ni, ye la eksited kan, hihi. erm moral nya usaha tangga kejayaan. every journey began with a single step. lastly, sesungguhnya keredhaan itu perlu terutamanya ibu bapa dan pengajar. ok lah bye ...  

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads