Nuffnang Ads

Apesal.com

September 17, 2013

Senior Year (Part 1)

hai dan assalaamualaikum semua. harap semuanya sihat2 belaka.
pertamanya nak minta maaf sbb dah lama tak update blog. almaklumlah dah balik ke kampus, busy ke kelas dan pelbagai macam aktiviti.

erm sesi ni (2013/14) ni kira tahun akhir aku kat UPM. 4 tahun kot program aku, jadi terasa agak lama berada di sini. sesi ni kira macam sesi menyepikan diri sebab dapat bilik pon ujung -opps kalau Head Block baca mati iols hihi- so sape je yg taw hidup mati i kat bilik ni selain rumet lah.

ok cakap pasal rumet, tak tahu la nak explain macam mana, dari tahun 1 sampai tahun 4 aku memang bertemankan budak pantai timur. since matrik kot benda ni. but nak buat macam mana kan, tak kan nak meroyan macam orang hilang bini kan. so layan jelah dorg. actually in 5 years time ni, aku rasa bebudak belah pantai timur ni quite unique sebab dorg best. haha. other than that dorg ni baek la just some of them je yg pelik haha.

erm sepanjang duduk kolej kedua upm nih, semua aras aku da rasa. dari bawah sampai atas. but sesi ni je unik cket. sbb masa aku daftar masuk dulu pon bilik ujung, so tahun akhir ni pon sama gak, bilik ujong. da ala2 jodoh sgt benda2 ni hihi -merepek- 1 je yg aku suka bilik ujong ni sunyi dan memang sesuai la sape2 yg nerd mcm aku nih -eh?- plus kalo korg nak study pon senang xd la bising sgt kan.

erm sesi ni konsep2 nye nak jog petang2 tapi rasanya macam harapan je, sbb x konsisten. hihi btw bebudak kolej ni tetibe jer buat team joging petang2. so join jelah kan, at least ade something buat petang2 selain dari tidur yang bakal menggebukan lemak2 peha aku nih. actually my problem is peha besar. so tgh usaha untuk kecilkan part tu. part lain aku rasa ok dah -chemtuh kan- haha

erm ok lah sampai disini dahulu entry aku kali ni. harap2 aku ade masa lagi utk update entry pada masa akan datang.

azam nak jadi mcm ni sesi ni, jom 4.0 guys

1 comment:

  1. pernah pergi sekali upm. best betul. dah la besar sampai boleh sesat. haha

    recent post : Pentingnya Google+ Kepada Blogger

    ReplyDelete

Nuffnang Ads