Nuffnang Ads

Apesal.com

August 24, 2013

I'm Back !!!!

hai semua, harap2 semua sihat2 la yer
hurm agak lama dah x berblogging , rasenya hampir 2 tahun kot, so ni bolei kire comeback la -gituh-

ok xnk celoteh panjang2 sbb ade orang x suka kan kalau jadi mak nenek , maklum la mulut macam celaka so sape je suke kens. 

ok last wednesday -20/08/2013- aku dengan kawan2 jimba lepas habes LI. yela masing2 busy bekerja kekdahnya so ni je chance utk weols bergembira kan, maklum la 2 bulan tu mcm 2 abad x jupe so bile da jupe tu harusler reunion lite2. hahahaha

benda pertama haruslah hantar report kan. sori pic report xdpt nk tunjuk sbb xsempat nk snap -choyy kan aku- hurm, otw nk keluar UPM tu lecturer sms ckp yg tempat die da tuka kat Makmal Kimia Lama, mmg gigih la mak jah buat U-turn tahap maut nyer kat area SS tuh, once da sampai Fakulti Sains -perlu ke mention nama fakulti buruk nij? ouch nanti kene saman dgn abg keselamatan, ade aku kesah? haha- terus amek balik report tu , letak kat tempat sepatutnya. peluh 1 badan aku, da la pakai baju putih masa tu, mmg sexy babe la aku kan. 

utk uols2 semua, weols g 2 tempat in 1 day : Alamanda dgn JJ Aeon Cheras Selatan, movies uols, xd yg lain. ni je yg weols mampu buat, ko hade? kekdahnye movie marathon, so layan kan ajer. hihi 

me - wanie - mak jah 

movie marathon : Despicable Me 2 - RIPD - The Conjuring
harapnya akan ade lagi moment2 mcm ni, thats for for this entry. c u soon bye2



No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads